Search:

Type: Posts; User: lunasicc42

Page 1 of 70 1 2 3 4

Search: Search took 0.23 seconds.

  1. The estand.org websites is down. Hopefully it's...

    The estand.org websites is down. Hopefully it's being updated with new info
  2. Keep us updated as you try this

    Keep us updated as you try this
  3. So what is going on concerning sci research ?

    I just mean nothing has been reported on whats going concerning chronic sci research or trials...is there any current clinical things happening...behind the scenes even? Kinda seems like everything...
  4. Replies
    4
    Views
    944

    My face, like chin, cheeks and crack of nose

    My face, like chin, cheeks and crack of nose
  5. ok, the apology was just my way of softening a...

    ok, the apology was just my way of softening a blunt blow. I mean sometimes people get mad at you if you tell them that no current treatments exist or if you point out sham treatments they actually...
  6. Replies
    8
    Views
    1,411

    looking forward to it...a week? A month, a few...

    looking forward to it...a week? A month, a few months?
  7. more in-depth about the reason for my acupuncture...

    more in-depth about the reason for my acupuncture thoughts is simply that I I have never heard any actual verifiable instances of anyone regaining any function due to acupuncture...I haven't done any...
  8. i don't believe in acupuncture for Restoring...

    i don't believe in acupuncture for Restoring movement or sensation in sci either but I would be interested in any information you have about this south korean "definite" procedure ...any website or...
  9. "I did stream a few open houses in the past and...

    "I did stream a few open houses in the past and Wise was attacked here for some of what he said."

    I recall that and do think it was quite unfortunate and not streaming them anymore because of that...
  10. I think that every year the summer open house is...

    I think that every year the summer open house is like a special open house ...I might be wrong but that was my assumption
  11. is anyone going

    is anyone going
  12. Replies
    4
    Views
    944

    Adult acne and antibiotics question

    Adult acne question ...I am 34 and it's not major; it just irks me...but when I get a uti and take the anti-biotics my face clears up. Anyone know the mechanisms behind that and if I can take...
  13. Replies
    153
    Views
    29,072

    Yay?

    Yay?
  14. Replies
    3
    Views
    1,153

    That is what I asked in a thread and was kind of...

    That is what I asked in a thread and was kind of shot down lol smh, the thirst to be cured is a powerful one
  15. Replies
    2,677
    Views
    942,249

    Sticky: Any insight on my question regarding my syrinx...

    Any insight on my question regarding my syrinx Jim and what may need to be done?
  16. does anyone have information on this doctor from mayo

    Dr. Windebank


    From the one article that I read it kinda sounded similar to what alfhors is doing in russia...anyone have anymore information? Just heard of this
  17. Maybe kinda reinforces the assumption that a...

    Maybe kinda reinforces the assumption that a chronic and more established injury would be better to treat ...maybe ...now it's just another question to our Mystery
  18. am I Reading this correctly about the invivo Acute trial?

    http://www.invivotherapeutics.com/press-releases/invivo-therapeutics-provides-clinical-update-and-reports-2017-first-quarter-financial-results/

    The patients initially upgraded a level or two but...
  19. Replies
    2,677
    Views
    942,249

    Sticky: Was it fall or winter? The estimated time of the...

    Was it fall or winter? The estimated time of the trial start?
  20. Replies
    2,677
    Views
    942,249

    Sticky: Did my questions about needing detethering make...

    Did my questions about needing detethering make any sense? I am really concerned about that syrinx and what will need to happen
  21. Replies
    2,677
    Views
    942,249

    Sticky: *bangs desk angrily and whinily" GIMME GIMME...

    *bangs desk angrily and whinily" GIMME GIMME GIMME! HOW MUCH LONGER!
    But really I think this therapy is the one that will be most optimal for me because I require detethering and it's part of this...
  22. Replies
    4
    Views
    1,716

    Righteous

    Righteous
  23. Replies
    4
    Views
    1,716

    thanks, cool, is anyone here going

    thanks, cool, is anyone here going
  24. The E-Stand clinical trial is suppose to start today ...

    According to their listing on clinicaltrials.gov

    It says "study start date: April 28"
    How accurate are those start dates on a clinicaltrials.gov listing?

    Anyway, is anyone here going or is...
  25. Replies
    8
    Views
    1,685

    Damn I hope an angel is with us and I hope you...

    Damn I hope an angel is with us and I hope you are incorrect in a positive way
Results 1 to 25 of 1749
Page 1 of 70 1 2 3 4