Search:

Type: Posts; User: cwebbatya

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Oh my gosh! You have a fish aquarium...! I was...

    Oh my gosh! You have a fish aquarium...! I was maybe thinking about doing a fish aquarium. Are they a lot of work? What kind of fish might be cool to get? maybe some pet piranhas ahhaha jk
    ...
  2. Replies
    25
    Views
    4,444

    All I want for Xmas is a "Report Spam" button ...

    All I want for Xmas is a "Report Spam" button

    LMAO
  3. Feeling Down Lately.. Maybe Buying New Pet...

    What do you guys do to help you stay positive through some of your harder times? I have been thinking about buying a new pet.. but I'm not sure that will even cure what is going on with me being sad...
  4. What was your signature of?? lol i wanna know

    What was your signature of?? lol i wanna know
  5. Yeah I wouldnt say that Skrillex has been around...

    Yeah I wouldnt say that Skrillex has been around that long has he? i know he was in a punk rock band couple years ago playing emo music. I tried the pandora thing but it just keeps giving me the...
  6. Hey Guys, Been a While! Need New Electro Music / Dubstep Ideas

    Man it has been quite some time since I have come on and I have truly missed it. What was i doing taking that time away from here. I guess a person kind of just gets into a depression slump from time...
  7. Replies
    14
    Views
    3,340

    Calling hospital accounts payable can really...

    Calling hospital accounts payable can really help. They have taken lots off discounts into my bills
  8. Replies
    42
    Views
    11,644

    Why Women So Moody?

    Ok, I know this is a touchy topic but ... I can't help myself anymore.

    I am surrounded by such moody women that it's driving me up the wall and can't handle it anymore. A friend said to search for...
  9. Replies
    1
    Views
    920

    Spray Paint Water Effect..

    Spray Paint Water Effect Tutorial

    I'm thinking of painting some things around my house like this.. Maybe my

    1. desktop tower
    2. Chair Spokes
    3. mountain bike

    Idk im just pretty much...
  10. Replies
    1
    Views
    1,151

    I had a pair of yellow fog lights on an older...

    I had a pair of yellow fog lights on an older monte carlo of mine.. didn't work too hot but maybe they were just sucky ones..

    yellow fog lights

    I think most of em are white because it may be...
  11. Replies
    20
    Views
    5,292

    Oh, and what is cubit space..? and why does your...

    Oh, and what is cubit space..? and why does your ceiling matter.. ?
  12. Replies
    20
    Views
    5,292

    Now that's absolutely funny. I dont care who you...

    Now that's absolutely funny. I dont care who you are. Why do you guys need so much bass..? made me research it a bit.. subwoofer sound quality

    I think I am loosign my hearing from my job.. like...
  13. Replies
    20
    Views
    5,292

    cubic feet? crazy haha

    cubic feet? crazy haha
  14. Replies
    6
    Views
    7,428

    ugh I was hoping for a better turn out than that...

    ugh I was hoping for a better turn out than that haha

    I'm trying to make sense of the laws written portion write up here..
    Smoked tail lights

    He is in the process right now.. I'm a bit worried...
  15. Replies
    6
    Views
    7,428

    Automotive Smoked Tail Lights

    Do any of you guys know if putting the darker lenses on car lights is illegal.. My younger brother is being a bit stupid right now.. and I'm trying to talk him out of doing this.. I only see it as...
  16. If it wasn't for the can of pop haunting my brain...

    If it wasn't for the can of pop haunting my brain when I'm laying in bed.. I probably wouldn't ever even get out of bed..

    thank you god for mountain dew and cold carbination!
  17. Replies
    8
    Views
    2,162

    THATS exactly the symptons! What would one "...

    THATS exactly the symptons!

    What would one " label " that to make a doctors apt?
  18. Replies
    75
    Views
    35,215

    this is my fav post on here. huge fan here of the...

    this is my fav post on here. huge fan here of the bags. How hard is it go bag a car on my own?
  19. dude! my fridge is loaded with TB mild sauce as...

    dude! my fridge is loaded with TB mild sauce as well!

    and I dont even like it..... im sorta just a pack rat
  20. Replies
    8
    Views
    2,162

    Anxiety / Body Temperature Problem

    Hey guys, I have had this problem for quite some time now and have no idea what it is.. maybe you guys can help

    - I seem to have an anxiety problem in certain situations around people. It's almost...
  21. Replies
    8
    Views
    1,189

    I know this is annoying to say but.. I would just...

    I know this is annoying to say but.. I would just swing to the doctors office..

    But a pic would of been sweet.. it was half the reason I clicked on this post! haha
  22. Replies
    9
    Views
    2,467

    Le Type: you are straight on with what you said...

    Le Type: you are straight on with what you said and I was just going to say it.

    I've been sitting for years and years. Watching tv. working on my comp for my career.. and more and mroe.
  23. Replies
    10
    Views
    2,837

    go with the spinner wheel ;)

    go with the spinner wheel ;)
  24. Replies
    33
    Views
    4,261

    I would sell it on craiglist. There are plenty of...

    I would sell it on craiglist. There are plenty of electricians that pick these things up and fix them because of electrical problems. I have a buddy that does this.

    you can pick up new ones for...
  25. Replies
    84
    Views
    20,237

    When I had boils, I found that if I surrounded it...

    When I had boils, I found that if I surrounded it with hot water for long amounts of time and used a needle to pop it, it would help.

    but it dependns on teh different types of boils..
Results 1 to 25 of 32
Page 1 of 2 1 2